Mylène & Rosanne voor Nederland naar JESF met "Double Me"

België blijft dan wel thuis dit jaar van het Junior Eurovisie Songfestival, onze Noorderburen blijven in ieder geval doorgaan. Nederland stuurt dit jaar Mylène & Rosanne met het nummer ""Double Me" naar Kiev. De tweelingzusjes zijn dertien jaar oud en komen uit Badhoevedorp. Kim eindigde op een tweede plaats met "Ik ben verliefd" en Sarah & Julia eindigde op de derde plaats met "Live life". Deze deelname van Nederland is de elfde deelname en zijn samen met Wit-Rusland recordhouders.

Einduitslag finale AVRO Junior Songfestival 2013 (Kinderjury + Vakjury + Televoting = Totaal)
01. Mylène & Rosanne - Double me (12+9+12=33)
02. Kim - Ik ben verliefd (10+12+9=31)
03. Sarah & Julia - Live life (9+10+10=29)
04. Mathilde - Wondergirl (8+7+8=23)
05. Loeki - Gewoon in love (7+8+7=22)
   

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.