Martynas Kavaliauskas eindigt vijfde in Litouwen na fraude.

In Litouwen is Martynas Kavaliauskas uitgeschakeld. Hij zal als vijfde eindigen in de Litouwse preselectie. De vakjury was niet overtuigd, maar de televoter blijkbaar wel. Op eerste zicht dan toch, want nu blijft dat er valse stemmen zijn gegeven  Martynas Kavaliauskas eindigde na aftrek van die stemmen op de laatste plaats en gaat naar huis. Vandaag is ook bekendgemaakt dat "Is This The Way (You Want Me)" en "You Found Me" niet meer in de race zijn.

Naar negende voorronde Eurovizijos 2014
Mia
Monika Linkytė
Vaidas Baumila
Vilija Matačiūnaitė

Uitslag derde eliminatie nummers Eurovizijos (vakjury + internetstemming = totaal)
01. Attention (10+10=20)
02. Blowing Out Cobwebs (9+8=17)
03. Dying (8+6=14)
03. Worlds Apart (5+9=14)
05. Let's Share That Love Tonight (7+4=11)
05. Take A Look At Me Now (4+7=11)
07. It's All About A Boy (2+5=7)
07. It's Not Too Late (6+1=7)
09. You Found Me (3+3=6)
10. Is This The Way (You Want Me) (1+4=5)

De uitzending van zaterdag valt hier terug te zien op de website van de Litouwse openbare omroep, net zoals de andere voorrondes van de afgelopen weken van Litouwen.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.