Jan in Kopenhagen (4): Alles verloopt volgens plan.

5, 4, 3, 2, 1, and music… Dat wil zeggen dat de repetities van het Eurovisie Songfestival 2014 zijn begonnen. Vanmorgen zijn we van start gegaan met de Armeense kandidaat (Aram MP3) en ik moet zeggen dat ik helemaal onder de indruk was van de productie. Het ziet er geweldig uit hier in de arena! Het was een heel drukke dag vandaag. Ik heb drie video's achter de schermen afgewerkt voor de website en Wim doet de video's waarbij er dertig seconden te zien van iedere repetitie van een land. Morgen switchen we en dan zit ik in de arena voor een dag zonder zonlicht. 

Het was geweldig om iedereen terug te zien: vrienden uit IJsland die we drie jaar niet zagen en een hoop vrienden die vandaag aangekomen zijn. De repetities verlopen vlot, alles volgens plan en het ziet er naar mijn gevoel allemaal heel mooi uit. Armenië gaf de start en België was de afsluiter.

Axel heeft naar mijn gevoel een heel mooie prestatie neergezet. Vocaal was het een parel… De graphics zien er mooi uit en passen bij het lied. Dertig uur Engelse les hebben naar mijn gevoel hun vruchten afgeworpen.. de persconferentie is in vlot Engels verlopen. Na de eerste repetitie is er normaal geen applaus, maar bij Axel liep het anders… Een twintigtal Vlamingen die meewerken aan de productie verzamelden voor het podium om Axel een hart onder de riem te steken.

Vanavond gaan de deuren van de EuroClub in Kopenhagen open en gaan we natuurlijk nog een stapje in de wereld zetten.. Ik kijk er al naar uit! 

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.