Jan in Kopenhagen (15): Ik kijk uit naar de finale!

Ik kwam om verschillende reden echt niet graag uit mijn bed vanmorgen en ik verwende mezelf met ontbijt op bed. Had ervoor die kaart nog niet zien hangen op mijn altijd veel te warme en slecht onderhouden hotelkamer hier in Kopenhagen. Het was vandaag de eerste dag dat ik heel erg moe ben opgestaan. Tijdens het monteren viel ik gewoon bijna in slaap. Vier boosterdrankjes brengen me er weer een beetje bovenop voor vandaag. Ik loop met het idee de EuroClub te skippen vanavond. Wat betreft het produceren en monteren is het vandaag een redelijk rustige dag geworden.

Ik heb mijn reacties die ik in de greenroom heb genomen in een video gegoten en nog een paar dingetjes gemaakt en daarmee zit de dag er zo een beetje op. De generale repetitie voor de finale skip ik en ik rij rustig naar het hotel. Even tijd voor mezelf en een paar uurtjes op bed liggen. Om middernacht dan toch maar naar EuroClub… Was nog leuk geworden. Heb zelfs "Cake To Bake" gezongen tijdens de Karaoke samen met Katrina van Aarzemnieki. Ik kijk uit naar de finale!

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.