Wenen Live: Runner-up Duitsland is goede kandidaat.

Het podium bij Duitsland is zwart met goud gekleurd. Ann Sophie staat in het midden vooraan. Een paar passen naar achter staan aan beide kanten twee achtergrondzangeressen. Er staan vijf grote spotlight op de ruggen gericht. Ann Sophie draagt een zwart jumpsuit en loopt af en toe over het een podium, een beetje zoals in de Duitse nationale finale. Ze heeft een sterke stem, klinkt heel zuiver. Aan het einde is er wel een stukje waar de achtergrondzangeressen luider staan dan zij zelf en dat is zonde voor haar stem. Ondanks de runner-up te zijn, heeft Duitsland een goede kandidaat dit jaar.

Ann Sophie zong op haar persbabbel "Black Smoke" onder begeleiding van een gitarist. Ook zong ze iets van Beyoncé. Daar is ze een grote fan van. "Vroeger was ik fan van Britney Spears, toen ik veertien was. Nu ik ouder ben, is dat Beyoncé" Ann Sophie gelooft in het lot: "Veel heb ik daar niet over te zeggen. Dat ik naar hier mag komen, is iets wat moest gebeuren!" Ann Sophie eindigde tweede in de nationale voorronde, maar de uiteindelijke winnaar weigerde toen hij won.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.