Wenen Live: Applaus voor nieuwe jurk Trijntje Oosterhuis.

Trijntje heeft een andere jurk aan. Daar was de pers enthousiast over, ze kreeg er zelfs applaus voor. We hebben nog een decolleté, maar deze is minder diep. Ze experimenteert ook met een rood jasje. Het staat qua geluid heel sterk. Trjntje is een topzangeres, wat weten. De backings zien er nog wel uit alsof ze vuilniszakken dragen, maar bij sommigen is dat ongetwijfeld mode. Volgens de bookmakers gaat het enorm moeilijk worden om de finale te halen voor Nederland. Geeft Trijntje de critici lik op stuk of is de opmars voorbij? Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden. 

"Ik weet nog niet wat ik ga aandoen. Ik heb nog vijf opties. Ik wilde de pers niet teasen!" Zo opende Trijntje Oosterhuis haar persconferentie. "We zijn hier om te oefenen, dus we werken nog aan het visuele aspect van mijn performance." Het festival is helemaal anders dan andere plaatsen waar ze al optrad: "De regels zijn nog niet zo gek, het is gewoon zo anders. Ik will alles perfect hebben, maar de tijd loopt!"

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche zit in de 'danger zone'.