Wenen Live: Redelijk saaie afsluiter voor tweede halve finale.

De laatste repetitie van vandaag, en tevens het einde van de individuele repetitiereeks van de halve finalisten, is die van Polen. Ook de Poolse delegatie was tevreden van hun eerste repetitie en hebben niets veranderd aan hun staging. Ook is er niets in de fleurige achtergrond aangepast. Monika is goed bij stem, we konden geen valse noot horen. In het perscentrum hoorden we amper tot geen applaus voor Monika, en in de zaal was het applaus miniem: er werd geklapt uit beleefdheid. Een redelijk saaie afsluiter voor de tweede halve finale. Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden.

"Donatan & Cleo hebben we heel wat tips gegeven. Natuurlijk is het helemaal anders dan hun act!" vertelde Monika op de persconferentie. Wat was de kracht voor Monika om te blijven vechten na het ongeval? "Het heeft me enkele jaren gekost om er op te komen. Er zijn mensen in het ziekenhuis die het nog veel erger hadden dan mezelf, en toch waren ze zo positief. Dat gaf me kracht. Ik voel me niet alleen. Ik verachte eerst mezelf, maar nu hou ik van mezelf!" Acceptatie is het begin van alles volgens haar.

Populaire posts van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.