Presentatie inzending Nederland op 4 maart 2016. [UPDATE]

De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival 2016 zal op woensdag 2 maart worden voorgesteld. Dat heeft Douwe Bob, die Nederland gaat vertegenwoordigen in Stockholm, vertelt tijdens de ochtend van 100% NL. Douwe Bob kon al wat meer vertellen over Stockholm: "Ik ga een mooi pak aan doen, dat sowieso. En ik denk dat ik wel kan winnen door charmant in de camera te kijken, ik denk dat daar mijn kracht vooral ligt" staat te lezen op de site van de radiozender.

Op dit moment werkt men het nummer van Douwe Bob af. Hoe het lied zal gepresenteerd worden, is nog niet bekend. In 2013 gebeurde dat op een persconferentie, in 2014 in een talkshow en in 2015 op de radio. Na twee succesvolle edities haalde Trijntje Oosterhuis in mei dit jaar de finale van het Eurovisie Songfestival in Wenen niet. Met "Walk Along" eindigde ze veertiende op zestien landen in de halve finale.

[UPDATE 5/2, 11:41] De AVROTROS heeft laten weten dat op vrijdag 4 maart het nummer zal worden gepresenteerd. Dat is twee dagen later dan eerder gepland. Op welke manier is nog geweten.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.