Stockholm Live: Jamie-Lee kiest opnieuw voor manga.

Duitsland gaat voor quasi een kopie van de performance die in de Duitse nationale finale werd gebracht. Jamie-Lee heeft dezelfde outfit aan als toen, geïnspireerd in de manga-stijl. Alleen zijn er nu nog meer elementen aan toegevoegd. In de setting zien we veel groene lichten en een mysterieus bos. De backings worden soms ook in beeld gebracht, maar het is vaak donker. Zo zie je eerder hun silhouette. De stem van Jamie-Lee is soms een beetje bibberig, waarschijnlijk van de zenuwen. Gelukkig kan ze op de meeste momenten wel een zuiver stemgeluid uitbrengen.

Met Jamie-Lee heeft Duitsland één van de jongste kandidaten van dit Eurovisie Songfestival. Ze werd enkele weken geleden pas 18 jaar. Je merkt duidelijk dat ze nog weinig ervaring heeft met grote podia en dit is dan ook het grootste waar ze ooit op heeft gestaan. Toch doet ze het best goed voor een eerste keer en is het een kwestie van verkennen. Een topresultaat zien we niet gebeuren, maar we gunnen het haar wel.

Jamie-Lee Kriewitz is een grote fan van de Japanse Decora Kei. Dat kunnen we natuurlijk in haar outfit zijn. Echter is ze niet extravert als haar kledij doet vermoeden: "Ik ben eerder gereserveerd. Maar ik geniet wel van wat ik doe" Jamie-Lee geeft toe dat ze best wel angst heeft: "Ik heb echt podiumvrees, voor 2 of 200 mensen. Mijn coach van The Voice heeft me echt wel tips geleerd en gezegd dat ik me geen zorgen moet maken"

Onze beoordeling voor de eerste repetitie van Duitsland:

Meer over Jamie-Lee kan je vinden in onze Destination Stockholm die we publiceerden over Duitsland. De volgende repetitie van Duitsland staat morgen gepland, op zondag 8 mei om 14:05.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche zit in de 'danger zone'.