Stockholm Live: Hovi schittert letterlijk op het podium.

Dat Hovi Star een extravagante zanger is wisten we al. Dat trekt hij ook door naar zijn optreden hier in Stockholm met een outfit vol Swarovski steentjes, inclusief handschoenen. In het begin zien we Hovi alleen, geprojecteerd op de grond. Daarna komen er twee acrobaten in glitterpakken op het podium in één hoepel. Doorheen het nummer maakt men intensief gebruik van die hoepel en bij de laatste opbouw zoemt de camera ook door de hoepel naar Hovi. Het lied werd door de Israëliër enorm goed gebracht. Enkel de laatste keer was wat minder. Toen kwam er ook veel vuurwerk aan de pas.

Vorig jaar bereikte Israël na vier jaar nog eens de finale en kon daar zelfs negende eindigen met een redelijk kitscherig nummer. Dit jaar worden er ook weer enkele clichés bovengehaald, maar dat kan zeker bij dit nummer. De Israëlische setting is compleet en één van de beste die ze de laatste jaren gehad hebben. Een tweede finaleplaats op rij kan zeker volgens ons, en het is Hovi Star gegund. 

"Dit voelt echt geweldig. Ik kan het niet geloven dat ik hier ben!" vertelde Hovi voor zijn repetitie. Vandaag lag de focus vooral op zijn stem: "Het moet perfect zijn" zegt hij daarover. Over zijn dure outfit: "Mijn kleren zijn zo'n 25.000 euro waard en hebben 150.000 Swarovski stenen, van mijn schoenen tot aan mijn microfoon. Ik zei het vroeger al, dat als ik Eurovisie ging doen, het met Swarovski ging zijn!"

Onze beoordeling van de eerste repetitie van Israël:

Meer over Hovi Star kan je vinden in onze Destination Stockholm die we publiceerden over Israël. De volgende repetitie van Israël staat gepland op zaterdag 7 mei om 14:00.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.