Malmö Live: "Een goede kans om m'n album te promoten."

Bonnie Tyler uit het Verenigd Koninkrijk was de voorlaatste kandidaat van vandaag die een persconferentie mocht geven. "Het is een eer om mijn land te vertegenwoordigen en mijn ouders zaliger zouden het geweldig hebben gevonden. Tegelijk is het een goede kans om mijn album te promoten. Dat was ook een belangrijke drijfveer." aldus een eerlijke Bonnie. Ze grapte nog over haar echtgenoot: "Aangezien hij het al 40 jaar met mij uithoudt, moet ik toch iets goed hebben gedaan."

Bonnie Tyler moest niet meer loten in welk deel van de finale ze zit, omdat de eerste drie landen allemaal hetzelfde gedeelte trokken. Zij staat in het tweede deel. De repetitie kan je hier nalezen.

Populaire posts van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.