Malmö Live: "Iedereen in mijn team brengt me iets bij."

Despina orakelt graag de kracht van muziek. Ze heeft haar team zelf samengesteld en is er zeer blij mee: "Iedereen heeft me iets bijgebracht, dit is een geschenk voor mijn muzikale carrière", vertelde ze. Haar songfestivalbijdrage heeft ze niet zelf geschreven. In haar thuisland Cyprus is ze vooral bekend van haar up-tempoliedjes, maar voor het Songfestival koos ze doelbewust voor een ballade. Natuurlijk kon ze ook niet heen om de moeilijke financiële situatie in haar land.

Ze hoopt dat de mensen kracht bij elkaar vinden en dat ze elkaar helpen. Zelf heeft ze hier al aan meegeholpen: “Ik organiseerde enkele concerten waarvan de opbrengst ging naar voedselbedeling, we hebben zo toch een honderdtal ton voedsel kunnen kopen”. Tenslotte hoopt ze de finale te bereiken maar het allerbelangrijkste vind ze om het lied geloofwaardig over te brengen. Lees het repetitieverslag hier.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.