Malmö Live: "Ik speel geen rol."

Een druk bijgewoonde persconferentie was het voor gastland Zweden en Robin Stjernberg. Er kwam al meteen een vraag van de pers over dat hij 'maar' een kandidaat was van de herkansingsronde in Zweden: "Ik schreef geschiedenis en was oprecht blij met mijn overwinning. Ik speel geen rolletje hier, het Songfestival is geen theater meer.". Hij verklapte ook zijn favoriete nummer van dit festival: "Ik zie me al rondlopen in de straten van New York met het nummer van Nederland."

Robin Stjernberg moest niet meer loten voor zijn helft in de finale. Die is namelijk in maart al geloot, hij zal als zestiende starten tijdens de finale. Een impressie van de repetitie vandaag kan je hier vinden.

Populaire posts van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.