Malmö Live: "Nooit gedacht mee te doen aan Songfestival."

De laatste persconferentie na een enorm lange dag in het perscentrum was die van de Roemenen. Gedrapeerd met de Roemeense vlag kwam de operazanger Cezar de perszaal binnen. Het is voor hem een hele eer om Roemenië te vertegenwoordigen: "Ik heb er nooit aan gedacht om mee te doen aan het Eurovisie Songfestival, maar toevallig is het nummer bij de omroep terecht gekomen en kijk, hier sta ik dan!" antwoordde hij op die vraag. Hij zei ook dat heel zijn familie muzikaal is aangelegd.
 
"Ik ben opgegroeid met klassieke muziek en daarom ben ik opera gaan zingen denk ik.". Het Eurovisie Songfestival ziet hij als een grote, maar leuke uitdaging en hij ziet het als uniek dat een operazanger meedoet aan zo'n wedstrijd.  Lees hier het verslag van de repetitie na. 

Populaire posts van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.