Jan in Kopenhagen (13): Van alles naar helemaal niets meer.

Het blijft me verbazen hoe snel de tijd hier gaat. Dadelijk beginnen we met de generale van de tweede halve finale. Dus zitten we precies halfweg. Vanmorgen een geweldige ontdekking gedaan. Mijn broeksriem kan zonder probleem een gaatje verder en mijn nieuwe broek spant niet meer aan de kont. Het is gebeurt... Er zijn een paar kilo’s af. Het resultaat van het vele rondlopen en het vele fruit. Ik let er altijd op dat ik gezond eet hier en dan vooral voldoende fruit en groenten. Dat samen met een extra vitaminepil per dag maakt dat ik het redelijk kan volhouden. 

Het is echt heel intens hier. Heel druk overdag en ’s avonds absoluut ontspannen met een paar biertjes die enkel duur zijn en niet bevorderlijk voor nog meer gewichtsverlies. In de tweede halve finale zitten heel wat leuke liedjes en ik kijk zo uit wat Oostenrijk gaat doen. Ik duim toch voor Conchita dat ze in de finale komt. Ik geef graag toe dat het even raar is met die baard. Maar wat een geweldig mens. Misschien val ik in herhaling maar ze is heel goed bezig, ze staat er en zingt goed. Gisteren wist ze dat ik jarig was en kreeg spontaan drie kussen. Was wel lief. De Griekse maten repeteerden geweldig, Finland is goed en ik hou van Israël. Malta is wat minder mijn ding maar ik voel in de toppen van mijn tenen dat ze een geweldig resultaat gaan neerzetten.

De video's vanuit de greenroom kwamen dan weer wat later online. Je hebt zo van die dagen dat alles fout gaat. Volgens mij is dat de rebelie van mijn computer die ook lange uren trekt en zware bestanden moet trotseren. Maar goed, die technische dingetjes zijn van straat en we kunnen weer lekker verder aan de slag.

Ik wens jullie een geweldige fijne tv-avond toe.. Geniet ervan! Het is bijna weekend en bijna grote finale. Ik kijk er met een dubbel gevoel naar uit. Fijn dat het gaat beginnen.. maar als het begint is het heel snel gedaan. Het is te vergelijken met een ballon die knalt. Van alles naar helemaal niets meer. Inpakken en naar huis. Maar goed, daar denken we nog niet aan.. Eerst een hoop confetti in die ballon zodat het een groot feestje mag worden

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.