Jan in Kopenhagen (14): Het was best emotioneel.

De tweede halve finale zit erop en de twintig deelnemers zijn gekozen. 9 op 10 had ik met mijn voorspelling. Wie had nu gedacht dat Wit-Rusland en niet Israël de finale zou halen. Eigenlijk het tweede jaar dat ik het jammer vind dat Israël niet door is. Leuke spanningsboog was de aankondiging van Oostenrijk. Het lag voor de hand dat ze Conchita tot het laatste gingen houden. Het is nog altijd TV. Het was best heel emotioneel. Ik moest op de tanden bijten, Je volgt het hier allemaal van heel dichtbij gedurende twee weken en gaat dan toch heel erg meeleven met de deelnemers.

Ik vraag me af of Oostenrijk toch geen kans maakt om te winnen, het maakt in ieder geval een hoop emotie los. Je bent voor of tegen. Ik ben voor... En niet omdat het over een baarddragende travestie gaat maar omdat het een heel hartelijk en enorm hard werkende artiest gaat, en daar heb ik veel respect voor. Erna was er de afterparty in de EuroClub. Was fijn voor de ambiance, het eten achteraf viel dan weer tegen. Een papieren zak met een stukje kip in en soort niet identificeerbaar spul in deeg gebakken. Maar goed, de mens heeft honger en eet.

Lekker kunnen uitslapen morgen, was vandaag al vroeg wakker.. maar goed.. beetje rusten kan ook lekker zijn. Morgen de eerste repetities van de finale en nu de greenroom reacties monteren. Maak er een fijne dag van!

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.