Wenen Live: Sprekende achtergrond voor Hongarije.

De Hongaarse Boggie brengt het ietwat saaie "Wars for Nothing", maar met een duidelijke boodschap: dat oorlog voor niets is. Dat zien we in de achtergrond. Daar staat een boom (veel bomen dit jaar trouwens) waar wapens aan hangen. Aan het einde van het lied verdwijnen deze. Boggie is mooi gekleed, in een donkerrood kleed. Ze lijkt wel enorm klein zo. Gelukkig ziet de kijker dit straks maar één keer, want hoe vaker je het hoort, hoe saaier. Na vier jaar finale te halen en telkens beter te scoren, lijkt het dit jaar moeilijk om die te halen. Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden. 

"Ik voel me hier erg goed" Boggie doet verschillende flashmobs om haar nummer en boodschap in de kijker te zetten. "Ik kon al een beetje het Eurovisie-gevoel krijgen. Ik ben dus niet meer zo verbaasd van de sfeer hier. Ik ben erg blij op het podium!" Morgen gaat ze nog een flashmob doen in het centrum van Wenen. Ze hoopt dat er veel mensen komen meedoen.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.