Wenen Live: Amber klinkt vocaal erg sterk.

Geen veranderingen bij Malta. Enkel de zangeres heeft nu krullen in het haar; Er zijn dit jaar twee "Warriors" in de wedstrijd. Qua nummer gaan wij voor de inzending van Georgië, maar vocaal moet Amber zeker niet onderdoen voor de Georgische Nina. Ze heeft een goede stem en ze klinkt explosief. Op de achtergrond zien we eerste een blauwe achtergrond en naarmate het nummer vordert, zien we warme kleuren. Het doet een beetje aan de setting van Conchita vorig jaar denken. De reactie op deze repetitie was gematigd. Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden..

"Ik draag mijn nummer op aan alle anderen in de wereld die moeten vechten. In het bijzonder doe ik dat aan een meisje, ook een Amber. Ze verloor haar strijd tegen kanker en voor haar draag ik dit op!" Amber moest er vijf jaar op wachten om deel te nemen aan het festival, maar nu is het haar eindelijk gelukt: "Mijn favoriete lied, buiten dat van dit jaar natuurlijk, was dat van 2011 ("Catch 22"). Dat ligt dicht bij mijn favoriete muziekstijl: jazz en blues."

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.