Wenen Live: Tsjechisch duo heeft de smaak te pakken.

De Tsjechen hebben niets veranderd aan hun kledij. Het dramatische zwart blijft, wat echt wel past bij het nummer. Het duo klonk vandaag ook weer goed. Tijdens de eerste repetitie hadden ze al gauw de smaak te pakken en ook nu weer was er geen foutje op te merken. Er was een bescheiden applausje van de pers. Tijdens de repetities door moest er gewacht worden en kreeg de aanwezige pers en fans een a capella performance van "Hope Never Dies" Hopelijk krijgen de Tsjechen wat ze verdienen bij hun comeback: een finaleplaats. Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden.

Waarom smijt Marta haar schoenen uit tijdens het nummer? "Vroeger, toen ik op tour ging met mijn band Die Happy, had ik eens met hakken en een jurk gezongen. Ze deden zo'n pijn dat ik ze weggooide op het podium. Sindsdien werd het mijn handelsmerk." Er kwam een vraag over de populariteit van het festival in Tsjechië: "Daar kent men het festival amper. Wij gaan de Tsjechen laten zien dat we kunnen scoren!" zegt de mannelijke zanger.

Populaire berichten van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.