Wenen Live: Tegenvallende visuals voor de Wit-Russen.

Vlak voor de namiddagbreak mocht Wit-Rusland zijn tweede repetitie afwerken. Meestal zetten landen zoals Wit-Rusland, Rusland en Oekraïne (dit jaar niet aanwezig) zwaar in op visuals en staging. Dat is een tegenvaller bij Wit-Rusland. Zij draagt nog altijd een knappe witte jurk, hij een casual outfitje. Zijn stem is best zwak, maar het was toch al wel iets beter dan dinsdag. De twee zijn nog altijd niet erg op elkaar ingespeeld. Wat er zo knap uitzag in de videoclip, zien we jammer genoeg niet terug op het podium. Een verslag van de eerste repetitie kan je hier terugvinden. 

De vraag kwam hoe de twee elkaar hebben ontmoet: "Ik heb Uzari op verschillende concerten bezig gezien en ik vond zijn stem en stijl geweldig. Ik wou graag iets met hem doen" vertelde Maimuna aan de aanwezige pers. "Zij is mijn hemel, en ik vlieg erin" vertelde Uzari op zijn beurt. "Ik hou van drie dingen: chocolade, muziek en Maimuna!"

Populaire posts van deze blog

BLANCHE ZINGT "CITY LIGHTS" VOOR BELGIË IN KIEV.

Kiev Live: België naar finale Eurovisie Songfestival 2017.

Kiev Live: Blanche werkt goeie eerste generale af.